به نوبه خود، ادعا مي شود كه نياز به چرخه هاي حجم زدايي در ساخت خودروبر مشهد را كاهش مي دهد و هزينه هاي ساخت را كاهش مي دهد به گفته Specialty Materials، بوئينگ از كامپوزيت هاي اپوكسي بور براي تعمير هواپيماهاي تجاري استفاده مي كند. مي گويد استحكام و سختي بالا و عدم وجود خوردگي گالوانيكي با آلومينيوم، آن را به يك ماده تعمير كارآمدتر و مقرون به صرفه تر از كامپوزيت هاي فيبر كربن يا آلومينيوم پرچ تبديل مي كن يك تقويت كننده بسيار سازگار است كه مي باشد همراه با پوست TPO يا منسوجات پلي پروپيلن استفاده مي شود ايجاد يك سطح تزئيني بر روي قطعاتي مانند كاميون، اتوبوس، قايق و فضاي داخلي خودرو Rovidecor از يك مجموعه تشكيل شده است
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۲۵:۱۰ توسط:خودروبر ارسلان موضوع:
گروه كامپوزيت هاي پيشرفته (Z-Preg)، تاكيد ساختاري بيشتري به خودروبر بيرجند و ديگران اشاره شده است. با اين حال، پر در اروپا از ايالات متحده كه در آن فن آوري prepreg به احتمال زياد، كارشناسان تمركز بيشتر بر روي پانل هاي بدن بوده است. باور كنيد، براي استفاده اوليه باقي بماند ساختار خودرو (شاسي، قاب فضايي) ترموپلاستيك كربن، براي مدتي جايي كه سفتي و استحكام حياتي است. در هوافضا مشهود است، اكنون مي آين كامپوزيت ها در راه رسيدن به زمان بزرگ؟ وارد تجارت خودرو شود. قطعات پيش ساخته از 60٪ فيبر كربن PA بارگيري شده توسط Hypercar مستقر در كلرادو براي وسيله نقليه مفهومي سبك، كم مصرف و اسپرت، انقلاب، استفاده شد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۲۷:۴۴ توسط:خودروبر ارسلان موضوع:
خودروبر شهركرد ضرايب ترمز در مقابل لغزش لاستيك (منحني هاي محكم براي جاده خشك، پيچ هاي منقطع براي جاده هاي خيس يا يخ زده~tb ضريب اصطكاك ترمز است~tz ضريب اصطكاك جانبي اس همانطور كه در شكل 8.14 نشان داده شده است، اين ضرايب بطور مشخص به لغزش بستگي دارد. پيچ هاي جامد براي جاده هاي خشك و پيچ هاي منقطع براي جاده هاي مرطوب يا يخ زده هستند. با افزايش نيروي پدال ترمز از صفر، لغزش از صفر افزايش مي يابد. براي افزايش لغزش، ~b به S - So افزايش مي يابد. افزايش بيشتر در لغزش در واقع ~ tb را كاهش مي دهد و در نتيجه كارايي ترمز را كاهش مي دهد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت:
۰۲:۰۱:۳۰ توسط:خودروبر ارسلان موضوع:
خودروبر تهران در حالي كه منحني اول داراي نسبت ميرايي حدود 0.4 است. در نهايت، منحني جامد شكل 8.3c را در نظر بگيريد. اين منحني مربوط به ميرايي بحراني است. اين وضعيت شامل سريع ترين واكنش خودرو به يك اختلال است، بدون اينكه بيش از حد مجاز باشد.اهميت اين منحنيهاي عملكرد در اين است كه نشان ميدهند چگونه عملكرد يك سيستم كروز كنترل تحت تأثير دستاوردهاي كنترلر قرار ميگيرد. اين سودها صرفاً پارامترهايي هستند كه در سيستم كنترل موجود است. آنها رابطه بين خطا، انتگرال خطا و سيگنال كنترل محرك را تعيين مي كنند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ آذر ۱۴۰۰ساعت:
۰۹:۲۲:۳۹ توسط:خودروبر ارسلان موضوع: